Přednášející


Petr Mára

Technology Evangelist

Petr Mára je Technology Evangelist - přibližuje lidem a firmám aktuální (exponenciální) technologie a trendy. Od mládí ho provází zájem o technologie, vzdělání a budoucnost. A s tím i snaha ovládnout čas. Baví ho objevovat a zkoušet vše nové - chytrými telefony počínaje a virtuální realitou, elektromobily a Bitcoinem konče. Zároveň je certifikovaný trenér společnosti Apple a vystupuje jako řečník nejenom v ČR, ale i v rámci Evropy a Asie.

Téma: Technologická příležitost v bezkontaktní budoucnosti


Petr se ve své přednášce pokusí podívat na technologický vývoj, kterým jsme prošli v posledních letech a jak jej rok 2020 akceleroval v různých oblastech. Jaké technologie zažívají největší boom právě teď a budou pravděpodobně ovlivňovat naše životy (a podnikání) v následující dekádě a hlavně, jak je využít ve službách? Jak se připravit na budoucnost, která se bez technologií neobejde a jak ji provázat s podnikáním, které je založené na osobním kontaktu a službám zákazníkovi.

Jan Jelínek

Founder & Creative director B&T Agency

Jan vymýšlí blbosti už od dětství. Posledních 17 let za to dokonce dostává zaplaceno. Z toho 10 let pracoval jako kreativní ředitel jak českých, tak mezinárodních reklamních agentur. Před 3 lety pak založil reklamní agenturu B&T, která nyní působí v celém regionu. Letos k tomu přidal inovační lab.

Téma: Je na čase být skutečně kreativní


Co nabídnout a jak se prezentovat v době, kdy se vše okolo nás mění a ničím si nemůžeme být jistí ? Pro nadcházející měsíce, možná roky, neexistují žádné 'guidelines' ani 'best practices'. Nejlepší věcí, kterou se tedy vybavit, je kreativita a odvaha dělat chyby. A to platí i pro hotely a restaurace.

Lubomír Bárta ml.

ředitel Four Seasons Hotel Bangkok, ředitel Four Seasons Private Residences Bangkok

Lubomír Bárta ml. přináší do své role bohaté zkušenosti, které pramení z jeho celoživotního působení v hotelovém odvětví, naposledy jako GM uvádějící v roce 2015 do provozu hotel Four Seasons Hotel Seoul. Bangkok byl místem, kde již v roce 2004 zahájil svoje působení u společnosti Four Seasons ve funkci F&B Director ještě předtím, nežli přešel na další resorty společnosti v Thajsku, včetně Chiang Mai a Koh Samui.

„Od té doby považuji Thajsko za svůj druhý domov,“ říká. „Moje žena i já jsme Evropané, ale vzali jsme se tu a narodily se nám tu naše tři děti.“ Chovám k Thajsku hlubokou osobní úctu a obdiv a bylo pro mne vždy důležité působit v takové destinaci, kterou mám rád.“

Ať již působil kdekoli, není pochyb o tom, že si pan Bárta svoji kariéru užívá. Jako zástupce čtvrté generace hoteliérů se narodil a vyrůstal v České republice, kde jeho rodina zanechala v oboru dlouho stopu.

Téma: Asijský hotelový průmysl z pohledu pandemie


Náhled pod pokličku asijského hotelnictví v době koronavirové a dopad nařízených opatření, jejich dodržování a především změny v orientaci na domácí klientelu při současném nulovém zahraničním turistickém ruchu. Jak se s krizí vyrovnávají asijské hotely a lze se z této krizové situace získat ponaučení pro evropské hotely ? Jaké jsou reakce asijských hostů a změní tato krize jejich požadavky při cestách do Evropy v době po epidemii ? Co se dá očekávat a jak hodně tato krize ovlivní to, jak budou vypadat hotely v budoucnosti ?

Jan Vlachynský

spolumajitel Super Panda Circus, Bar který neexistuje, 4 pokoje

Honza Vlachynský je zakladatelem brněnské gastronomické skupiny Lidi z Baru, která provozuje dnes už legendární a za hranicemi Česka známé podniky jako Bar, který neexistuje, Super Panda Circus, 4pokoje či zážitkový hotel Anybody. Vystudovaný psycholog, člen Forbes 30 pod 30 a Český Goodwill v kategorii inovací fandí prostředkům vylepšujícím mentální výkon, projektové struktuře firmy, pohostinné gastronomii a dlouhým pobytům v přírodě.

Téma: Dvě tváře krize: dluhy vs. kreativita


Covid nám všem z hlediska financí pořádně zatopil – vyhrabat se z milionových dluhů nebude vůbec jednoduché. Když ale pomineme peníze, je pandemická krize vlastně jedna velká podnikatelská jízda. V čem hledat pozitiva současné situace?

Roman Slezáček

Senior Director of Revenue Management Four Seasons Hotel Prague

Působí na pozici Senior Director of Revenue Management v mezinárodním hotelu Four Seasons  v Praze, kde dále zastává regionální funkci kouče pro celý region EMEA. Roman v této roli působí už šestým rokem, přičemž v roce 2017 zde získal ocenění Revenue Management Hotel of the Year. K jeho velkým přednostem patří velmi přesné plánování a neustálé zvyšování podílu na trhu. Po dobu jeho kariéry ve Four Seasons dostal možnost vzdáleně řídit tři hotely v Londýně, kde pomáhal šest měsíců s řízením cenové strategie a s aplikací revenue managementu na místním trhu. Roman sbíral cenné zkušenosti ve také významných hotelích v řetězci Marriott v Praze a Mnichově, kde strávil přes 5 let v úseku Revenue Managementu. Dálkově vystudoval vysokou školu Newton College v Brně. V rámci dlouhodobé praxe se angažuje v rozvoji svého oboru, participuje zejména na vzdělávacích aktivitách FSV UK.

Téma: TBA

Jan Herget

ředitel agentury Czech Tourism

Ředitel agentury CzechTourism ing. Jan Herget, PhD, vystudoval mezinárodní obchod na Fakultě mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze a působil na různých postech v oblasti propagace turismu u nás i v zahraničí. Pro britskou agenturu VisitBritain pracoval jako ředitel pražské pobočky, byl tiskovým mluvčím agentury CzechTrade, v CzechTourismu např. vykonával pozici ředitele odboru zahraničních zastoupení a online a řídil Institut turismu. Zároveň vyučuje na katedře cestovního ruchu na VŠE. Přednášel také na univerzitách v USA, Finsku a Rakousku.

Téma: Kampaně pro podporu  příjezdového cestovního ruchu


Cílem veškerých zahraničních marketingových kampaní CzechTourism je v maximální míře podpořit incomingový cestovní ruch a představovat Českou republiku jako zajímavou a bezpečnou post-covidovou destinaci.

Na příhraničních a blízkých evropských trzích, tedy v Německu, Rakousku, Polsku, Slovensku a Nizozemí, se začátkem podzimu rozběhnou kampaně na podporu incomingového turismu, v celkové hodnotě 90 milionů korun. Pokryta budou veškerá média, televize, rádia, tisk i sociální sítě, poběží také “out of home” kampaně. Na ostatních trzích, jak na vzdálených evropských, tak amerických a asijských, budou realizovány speciální projekty v celkové hodnotě 11,5 milionu korun, které mají za cíl především inovativně informovat o možnostech turistického vyžití v České republice. 

Panelisté na téma: Výzvy a budoucnost hotelnictví a gastronomie

Hana Slavíčková

Jednatelka penzionu Bed & Bike Prachatice

Josef Bára

Generální ředitel EuroAgentur

Eva Pašková

Generální ředitelka Orea Spa Hotel Palace, Orea Spa Hotel Bohemia, Orea Hotel Anglický Dvůr, Orea Spa Hotel Cristal, Orea Spa Hotel San Remo

Radek Pálka

Šéfkuchař hotelu Duo Praha

Marek Chmátal

Business Development Director, O2 arena & O2 universum