Přednášející


Petr Mára

Technology Evangelist

Petr Mára je Technology Evangelist - přibližuje lidem a firmám aktuální (exponenciální) technologie a trendy. Od mládí ho provází zájem o technologie, vzdělání a budoucnost. A s tím i snaha ovládnout čas. Baví ho objevovat a zkoušet vše nové - chytrými telefony počínaje a virtuální realitou, elektromobily a Bitcoinem konče. Zároveň je certifikovaný trenér společnosti Apple a vystupuje jako řečník nejenom v ČR, ale i v rámci Evropy a Asie.

Téma: Technologická příležitost v bezkontaktní budoucnosti

Petr se ve své přednášce pokusí podívat na technologický vývoj, kterým jsme prošli v posledních letech a jak jej rok 2020 akceleroval v různých oblastech. Jaké technologie zažívají největší boom právě teď a budou pravděpodobně ovlivňovat naše životy (a podnikání) v následující dekádě a hlavně, jak je využít ve službách? Jak se připravit na budoucnost, která se bez technologií neobejde a jak ji provázat s podnikáním, které je založené na osobním kontaktu a službám zákazníkovi.

Jaroslava Rezlerová

generální ředitelka ManpowerGroup ČR

Od roku 2001 působí jako generální ředitelka Manpower ČR. V roce 2012 se stává generální ředitelkou ManpowerGroup Česká republika se zodpovědností za Manpower, Experis a Talent Solutions. Pod jejím vedením se obrat společnosti zvýšil ze 75 mil. na 4 mld. Kč. V současné době poskytuje ManpowerGroup v České republice a na Slovensku, díky své síti 35-ti poboček v České republice a 5-ti poboček na Slovensku, služby 2.000 firmám, kterým vyhledá 36.000 nových spolupracovníků za rok.

Je zakládající členkou a od roku 2010 prezidentkou Asociace poskytovatelů personálních služeb – APPS, sdružující největší personální a pracovní agentury. Asociace se významně podílí na změně legislativy pracovního práva směrem k větší otevřenosti a flexibilitě a snaží se vytvářet podmínky pro úspěšný rozvoj stabilního trhu pracovních sil. Je členkou představenstva People Management Fora a od roku 2018 je členkou představenstva Americké obchodní komory v České republice.

Téma: Rostoucí nedostatek zaměstnanců a jak ho řešit

V digitální době mění technologie způsob práce a vytvářejí nové pracovní pozice vyžadující nové dovednosti. Ve 41 ze 43 sledovaných zemí firmy zvyšují počty zaměstnanců, na mnoha trzích je téměř plná zaměstnanost. Firmy se potýkají s největším nedostatkem pracovní síly v historii. Jaké strategie firmy využívají, aby obsadily volná pracovní místa? S jakými překážkami se při zvyšování kvalifikace zaměstnanců potýkají? Které zaměstnance a jakým způsobem plánují rozvíjet?

Jan Jelínek

Founder & Creative director B&T Agency

Jan vymýšlí blbosti už od dětství. Posledních 17 let za to dokonce dostává zaplaceno. Z toho 10 let pracoval jako kreativní ředitel jak českých, tak mezinárodních reklamních agentur. Před 3 lety pak založil reklamní agenturu B&T, která nyní působí v celém regionu. Letos k tomu přidal inovační lab.

Téma: Je na čase být skutečně kreativní

Co nabídnout a jak se prezentovat v době, kdy se vše okolo nás mění a ničím si nemůžeme být jistí ? Pro nadcházející měsíce, možná roky, neexistují žádné 'guidelines' ani 'best practices'. Nejlepší věcí, kterou se tedy vybavit, je kreativita a odvaha dělat chyby. A to platí i pro hotely a restaurace.

Jan Vlachynský

spolumajitel Super Panda Circus, Bar který neexistuje, 4 pokoje

Honza Vlachynský je zakladatelem brněnské gastronomické skupiny Lidi z Baru, která provozuje dnes už legendární a za hranicemi Česka známé podniky jako Bar, který neexistuje, Super Panda Circus, 4pokoje či zážitkový hotel Anybody. Vystudovaný psycholog, člen Forbes 30 pod 30 a Český Goodwill v kategorii inovací fandí prostředkům vylepšujícím mentální výkon, projektové struktuře firmy, pohostinné gastronomii a dlouhým pobytům v přírodě.

Téma: Dvě tváře krize: dluhy vs. kreativita

Covid nám všem z hlediska financí pořádně zatopil – vyhrabat se z milionových dluhů nebude vůbec jednoduché. Když ale pomineme peníze, je pandemická krize vlastně jedna velká podnikatelská jízda. V čem hledat pozitiva současné situace?

Lubomír Bárta ml.

ředitel Four Seasons Hotel Bangkok, ředitel Four Seasons Private Residences Bangkok

Lubomír Bárta ml. přináší do své role bohaté zkušenosti, které pramení z jeho celoživotního působení v hotelovém odvětví, naposledy jako GM uvádějící v roce 2015 do provozu hotel Four Seasons Hotel Seoul. Bangkok byl místem, kde již v roce 2004 zahájil svoje působení u společnosti Four Seasons ve funkci F&B Director ještě předtím, nežli přešel na další resorty společnosti v Thajsku, včetně Chiang Mai a Koh Samui.

„Od té doby považuji Thajsko za svůj druhý domov,“ říká. „Moje žena i já jsme Evropané, ale vzali jsme se tu a narodily se nám tu naše tři děti.“ Chovám k Thajsku hlubokou osobní úctu a obdiv a bylo pro mne vždy důležité působit v takové destinaci, kterou mám rád.“

Ať již působil kdekoli, není pochyb o tom, že si pan Bárta svoji kariéru užívá. Jako zástupce čtvrté generace hoteliérů se narodil a vyrůstal v České republice, kde jeho rodina zanechala v oboru dlouho stopu.

Téma: Jak krize ovlivní hotelový průmysl

Jak se s krizí vyrovnávají asijské hotely a jak se z jejich zkušenosti mohou ponaučit ty evropské? Co lze očekávat a do jaké míry tato krize ovlivní další vývoj hotelového průmyslu z pohledu hostů, zaměstnanců či investorů? Jaký dopad to bude mít na podobu nových hotelů v době post-koronavirové?

Jakub Klimczak

regionální manažer pro střední Evropu, STR

Jakub má na starosti rozvoj obchodních aktivit společnosti STR na středoevropských trzích. Ze své kanceláře v Londýně se často vydává na návštěvy regionu, aby se zde setkával s provozovateli hotelů a informoval je o benchmarkingovém programu společnosti STR.

V minulosti pracoval v oblasti revenue managementu v řadě hotelových společností v Londýně, včetně řetězců Intercontinental Hotels Group a Hilton. Vystudoval s vyznamenáním obor obchodní administrativy na City University of Seattle a absolvoval postgraduální studium managementu na University of Westminster. Jakub se pravidelně účastní akcí klientů STR i odvětvových konferencí a kde také přednáší.

Téma: Tržní výkony hotelů v roce 2021 a jejich perspektivy dle STR

Jak se dařilo pražským hotelům v roce 2021 ve srovnání s ostatními trhy a jak se obor adaptuje na změny v tržním prostředí.

Roman Slezáček

Senior Director of Revenue Management Four Seasons Hotel Prague

Působí na pozici Senior Director of Revenue Management v mezinárodním hotelu Four Seasons  v Praze, kde dále zastává regionální funkci kouče pro celý region EMEA. Roman v této roli působí už šestým rokem, přičemž v roce 2017 zde získal ocenění Revenue Management Hotel of the Year. K jeho velkým přednostem patří velmi přesné plánování a neustálé zvyšování podílu na trhu. Po dobu jeho kariéry ve Four Seasons dostal možnost vzdáleně řídit tři hotely v Londýně, kde pomáhal šest měsíců s řízením cenové strategie a s aplikací revenue managementu na místním trhu. Roman sbíral cenné zkušenosti ve také významných hotelích v řetězci Marriott v Praze a Mnichově, kde strávil přes 5 let v úseku Revenue Managementu. Dálkově vystudoval vysokou školu Newton College v Brně. V rámci dlouhodobé praxe se angažuje v rozvoji svého oboru, participuje zejména na vzdělávacích aktivitách FSV UK.

Téma: Cenové strategie v nestabilním prostředí

Jak reagovat na dynamiku trhu s měnící se poptávkou a přistupovat k cenové strategii v nestabilním prostředí? Co se prokázalo, že funguje a čím naopak dále prohlubujeme ztráty? Jak nejlépe využít současného nákupního chování zákazníka? Nové trendy zaznamenané během pandemie napříč kategoriemi hotelů.

Jan Herget

ředitel agentury CzechTourism

Ředitel agentury CzechTourism ing. Jan Herget, PhD, vystudoval mezinárodní obchod na Fakultě mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze a působil na různých postech v oblasti propagace turismu u nás i v zahraničí. Pro britskou agenturu VisitBritain pracoval jako ředitel pražské pobočky, byl tiskovým mluvčím agentury CzechTrade, v CzechTourismu např. vykonával pozici ředitele odboru zahraničních zastoupení a online a řídil Institut turismu. Zároveň vyučuje na katedře cestovního ruchu na VŠE. Přednášel také na univerzitách v USA, Finsku a Rakousku.

Téma: Příjezdový a domácí cestovní ruch – situace post-covid v marketingu i managementu

Cílem veškerých marketingových kampaní CzechTourism je v maximální míře podpořit incomingový i domácí cestovní ruch. Představovat Českou republiku jako zajímavou a bezpečnou post-covidovou destinaci a v maximální možné míře zvyšovat zisky z HDP cestovního ruchu. Agentura pro tento účel využívá široké škály marketingových aktivit (integrované i specializované kampaně, online, press tripy, výlety pro touroperátory, spolupráci s influencery, strategickou podporu produktů cestovního ruchu aj.), ale také nástroje managementu cestovního ruchu. Právě v oblasti managementu chystá inovativní nástroje v souladu nastupující digitalizací. Jaké  to budou a které závěry vyplynuly z proběhlého odborného Fóra cestovního ruchu?

Panelisté na téma: Výzvy a budoucnost hotelnictví a gastronomie

Josef Bára

Generální ředitel EuroAgentur

Eva Pašková

Generální ředitelka Orea Spa Hotel Palace, Orea Spa Hotel Bohemia, Orea Hotel Anglický Dvůr, Orea Spa Hotel Cristal, Orea Spa Hotel San Remo

Radek Pálka

Šéfkuchař hotelu Duo Praha

Marek Chmátal

Business Development Director, O2 arena & O2 universum

Vladimír Buriánek

majitel penzionu Formanka, restaurace Formanka a hotelu Veselý