Přednášející


Jakub Maščuch

Energetické systémy budov ČVUT

Ing. Jakub Maščuch Ph.D. vystudoval Strojní fakultu ČVUT, obor energetika, kde také získal doktorský titul. Celý svůj profesní život působí v energetickém poradenství pro větší podniky, teplárny, výrobní závody apod. Zároveň se věnuje vývoji technologií na výrobu elektřiny a tepla využívající biomasu.

Téma: Možnosti zásobení energiemi v nejisté době

V současné situaci mnoho firem i jednotlivců hledá řešení, jak zajistit dodávku energií a zároveň udržet jejich cenu v přijatelné výši. Přednáška Vám poskytne komplexní pohled na standardní i mediálně oblíbené způsoby dodávky tepla a elektřiny. Dozvíte se o jejich výhodách i úskalích, na co si dát pozor při realizaci. Na typickém příkladu Vám také ukážeme základní porovnání ekonomických parametrů jednotlivých variant.

Petr Mára

Technology Evangelist

Petr Mára je Technology Evangelist - přibližuje lidem a firmám aktuální (exponenciální) technologie a trendy. Od mládí ho provází zájem o technologie, vzdělání a budoucnost. A s tím i snaha ovládnout čas. Baví ho objevovat a zkoušet vše nové - chytrými telefony počínaje a virtuální realitou, elektromobily a Bitcoinem konče. Zároveň je certifikovaný trenér společnosti Apple a vystupuje jako řečník nejenom v ČR, ale i v rámci Evropy a Asie.

Téma: Technologická příležitost v bezkontaktní budoucnosti

Petr se ve své přednášce pokusí podívat na technologický vývoj, kterým jsme prošli v posledních letech a jak jej rok 2021 a 2022 akceleroval v různých oblastech. Jaké technologie zažívají největší boom právě teď a budou pravděpodobně ovlivňovat naše životy (a podnikání) v následující dekádě a hlavně, jak je využít ve službách? Jak se připravit na budoucnost, která se bez technologií neobejde a jak ji provázat s podnikáním, které je založené na osobním kontaktu a službám zákazníkovi.

Jaromír Pažout

Market manager Bookassist Czech Republic & Slovakia

Jaromír patří mezi přední experty zaměřující se na optimalizaci online hotelové strategie a distribuce. Jako Market Manager Bookassist je zodpovědný za Sales & PR & Marketing pro Českou republiku a Slovensko. Dříve působil 10 let jako Operation Manager v Bookassist a spravoval se svým týmem přímou strategii pro více jak 300 hotelů. Jaromír pracoval pro Mandarin Oriental Hotels, PricewaterhouseCoopers a další společnosti.

Téma: Trendy a výzvy, kterým čelí cestovní ruch v roce 2022+

Nyní je čas restartovat online strategie a získat zpět kontrolu nad distribucí.  Hotely nikdy nedostanou lepší šanci než v době, kdy právě procházíme resetem odvětví. Co udělat pro maximální využití potenciálu přímého prodeje? Hoteliéři chápou PROČ je důležitý přímý prodej, problémem je JAK. Úspěch v přímém prodeji není jen o vašem hotelu, ale i o vašem oboru a o změně mentality cestujících.

Jan Jelínek

Founder & Creative director B&T Agency

Jan vymýšlí blbosti už od dětství. Posledních 17 let za to dokonce dostává zaplaceno. Z toho 10 let pracoval jako kreativní ředitel jak českých, tak mezinárodních reklamních agentur. Před 3 lety pak založil reklamní agenturu B&T, která nyní působí v celém regionu. Letos k tomu přidal inovační lab.

Téma: Radikální kreativita pro budoucnost cestování

Radikální doba si žádá radikální nápady. Pandemie, energetická krize, válka, inflace. To vše radikálně mění cestovní ruch rychlostí, která nemá obdoby. V této době je klíčové znát svého budoucího zákazníka, protože ten minulý již neexistuje. Je potřeba mít odvahu se adaptovat na nového zákazníka, aby jste nejen přežili, ale vyšli z této situace jako vítězové.


Roman Slezáček

Senior Director of Revenue Management Four Seasons Hotel Prague

Působí na pozici Senior Director of Revenue Management v mezinárodním hotelu Four Seasons  v Praze, kde dále zastává regionální funkci kouče pro celý region EMEA. Roman v této roli působí už šestým rokem, přičemž v roce 2017 zde získal ocenění Revenue Management Hotel of the Year. K jeho velkým přednostem patří velmi přesné plánování a neustálé zvyšování podílu na trhu. Po dobu jeho kariéry ve Four Seasons dostal možnost vzdáleně řídit tři hotely v Londýně, kde pomáhal šest měsíců s řízením cenové strategie a s aplikací revenue managementu na místním trhu. Roman sbíral cenné zkušenosti ve také významných hotelích v řetězci Marriott v Praze a Mnichově, kde strávil přes 5 let v úseku Revenue Managementu. Dálkově vystudoval vysokou školu Newton College v Brně. V rámci dlouhodobé praxe se angažuje v rozvoji svého oboru, participuje zejména na vzdělávacích aktivitách FSV UK.

Téma: Cenové strategie v nestabilním prostředí

Jak reagovat na dynamiku trhu s měnící se poptávkou a přistupovat k cenové strategii v nestabilním prostředí? Co se prokázalo, že funguje a čím naopak dále prohlubujeme ztráty? Jak nejlépe využít současného nákupního chování zákazníka? Nové trendy zaznamenané během pandemie napříč kategoriemi hotelů.

Jaroslava Rezlerová

generální ředitelka ManpowerGroup ČR

Od roku 2001 působí jako generální ředitelka Manpower ČR. V roce 2012 se stává generální ředitelkou ManpowerGroup Česká republika se zodpovědností za Manpower, Experis a Talent Solutions. Pod jejím vedením se obrat společnosti zvýšil ze 75 mil. na 4 mld. Kč. V současné době poskytuje ManpowerGroup v České republice i díky své síti poboček služby 1000 firmám, kterým vyhledá 25000 nových spolupracovníků za rok.

Jaroslava Rezlerová je zakládající členkou a od roku 2010 prezidentkou Asociace poskytovatelů personálních služeb – APPS, sdružující největší personální a pracovní agentury. Asociace se významně podílí na změně legislativy pracovního práva směrem k větší otevřenosti a flexibilitě a snaží se vytvářet podmínky pro úspěšný rozvoj stabilního trhu pracovních sil. Je členkou představenstva People Management Fora a od roku 2018 je členkou představenstva Americké obchodní komory v České republice.

Téma: Rostoucí nedostatek zaměstnanců a jak ho řešit

V digitální době mění technologie způsob práce a vytvářejí nové pracovní pozice vyžadující nové dovednosti. Ve 41 ze 43 sledovaných zemí firmy zvyšují počty zaměstnanců, na mnoha trzích je téměř plná zaměstnanost. Firmy se potýkají s největším nedostatkem pracovní síly v historii. Jaké strategie firmy využívají, aby obsadily volná pracovní místa? S jakými překážkami se při zvyšování kvalifikace zaměstnanců potýkají? Které zaměstnance a jakým způsobem plánují rozvíjet?

Panelisté na téma: Výzvy a budoucnost hotelnictví a gastronomie

Josef Bára

Generální ředitel EuroAgentur

Marek Chmátal

Business Development Director, O2 arena & O2 universum

Ivo Lachman

Generální ředitel Wellness hotelu Panorama Blansko